Translate

сряда, 28 януари 2015 г.

Бебешко елече с цветя

Някак между другото се роди и последното за сезона бебешко елече.Въпреки,че бях запланувала доста други неща,не можах да откажа на молбата.Пък и винаги е удоволствие да плетеш детски дрешки.Цветът не е много момичешки,но пък и снаха ми не харесва розовия цвят за беба,така че трябваше с нещо да го освежа.На идеята бях попаднала случайно преди години,търсейки варианти за апликации на дрехи.Аз обичам да си събирам такива малки "съкровища"в една папка и когато ми потрябват просто ги използвам.Честичко получавам критики,че пълня паметта на компютъра с "ГЛУПОСТИ",но на мен си ми харесва,пък и никога не знаеш кое и кога може да ти потрябва.
Преждата е Alize Cotton Gold,куки N3,5.Приблизителен разход 90гр.за възраст 3-6м.






За да е по-кокетно моето облаче му добавих панделка,при това розова,за да си личи,че е момиченце....



3 коментара :