Translate

събота, 4 април 2015 г.

Синьо-бяла бебешка жилетка

След кратко затишие ето,че е готов и поредният ми проект.Не,че не плета!Съвсем не е така,просто съм започнала толкова неща наведнъж и искам всички да се случват максимално бързо,че съвсем се оплетох.Аз по принцип не съм такъв тип плетач и обичам,когато започна нещо да го довършвам докрай,но така се стекоха нещата този път.Мисля,че няма да повторя този процес отново в близкото бъдеще :)
За пореден път за съжаление се убеждавам в недоброто качество на българските прежди като цяло.Е,няма такъв твърд памук!!Още повече,че дрешката е за бебе и направо не мога да повярвам,че стои като колосана.Омекотявах я и какво ли още не-просто нямаше ефект.
Като замисъл и размер ми се получи много добре,което е единственото окуражаващо.Дано успеят да я облекат поне няколко пъти.


Преждата е Цветина на Горна Оряховица 85%памук и 15%акрил.




5 коментара :

  1. Здравейте,с любопитство очаквах новото ви творение.Вие правите нещо различно и уникално. ,Жалко,че преждата ви е подвела.ще внимавам да не си купувам от нея.Аз плета предимно с бебешките прежди на Нако и Ланосо и съм много доволна.Имате ли страничка във Фейсбук?Swetla Anaswet

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей Светла,за съжаление нямам страница във Фейсбук.Просто ежедневието ми е доста натоварено и трудно намирам време дори за блога.Благодаря за хубавите думи.Аз са сега най-много съм впечатлена от Ализе Феличита и Ализе бебешка вълна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте,с Ализе феличита не съм работила ,но ще я пробвам.Аз също се опитвам да плета в малкото свободно време.Имам страничка във Фейсбук,ако Ви е интересно може да я погледнете .https://www.facebook.com/AnaSwet.(Малките тайни на баба)“Желая ви Светли празници.СВЕТЛА

      Изтриване
    2. Светле,да аз вече ги разгледах и искам да ти кажа,че са страхотни всички неща,които правиш.И най-вече направени с много любов.

      Изтриване
    3. Благодаря!!! Желая ти приятни празници и чакам с нетърпение следващата ти творба!

      Изтриване