Translate

сряда, 18 януари 2017 г.

Бебешко пуловерче Phildar


Ето,че за моя изненада стартирам новата година с два нови и много сладурски проекта.Един за моето съвсем малко пораснало момче и един за моята много любима сладичка племенница. Макар и дрешките да са малки по размери,съм много горда от себе си,защото макар и трудно някак успявам да се преборя с натовареното ежедневие,и да намеря време за най-любимото си хоби-плетенето.

Това е за моят малък мъж,който се сдоби с няколко ризи покрай коледните намаления и аз реших,че трябва да му направя и пуловер за пролетните дни,когато е по-хладно навън.Ето и основният мотив по-отбилизо:

Моделът е на Phildar,и според мен е много стилен:
http://parijanka.info/detskie-modeli/index.php?option=com_content&view=article&catid=18:2010-01-25-12-24-18&id=2612:---37160-bdf-2406

Другият ми проект е елече за моята племенница в прекрасен син цвят,който много ще отива на хубавите и сини очи:
Детайлче от рамото:

...и сърчицата
Преждата е Alize Cotton Gold,която с времето се доказа,като много добър избор за детско плетиво.Мека е на допир,има страхотни цветове и след изпиране не се отпуска,което е много важно.

2 коментара :

  1. Чудни, чудни! Много майсторски пипнати, страхотен избор на моделчета. Пуловерчето за сина ти ми харесва даже и за голям мъж, много е стилно.

    ОтговорИзтриване
  2. Carmelka,благодаря!И аз мисля,че е много семпло и това го прави подходящо и за по-голям размер.

    ОтговорИзтриване