Translate

петък, 5 май 2017 г.

Занимателно меко кубче

От известно време насам,или поне откакто Борис малко порасна и заприлича повече на човек ,имам желанието да му направя подобен занимателен куб.Признавам,че в началото реших да си спестя главоболието и да му купя готов.Така започна великото претърсване на нета сред многото бг сайтове за ръчно изработени играчки.Трябва да призная,че някои от тях са толкова грозни с извинение,че се питам дали авторите имат реална представа за това как изглеждат.Тези,които ми грабнаха окото от раз ми се сториха прекалено скъпи.Като знам колко много труд се влага в едно такова нещо,знам че парите които се дават за него са оправдани,наистина,но аз не исках да давам толкова много.На няколко пъти естествено се прокрадна идеята и аз да се заема с изработването,но съвсем честно да си призная не ми се захващане.Ама никак.В един момент обаче,трябваше да направя някакъв избор-или да платя парите,които не ми се плащаха,или да изровя остатъците  от плат,да купя това,което не ми достига и да се хвърлям в дълбокото. Ами,направих го и сега като гледам продукта на моя труд,не съжалявам.Ето го и него:


Идеята за това как точно да изглежда в детайли не е моя разбира се,а е "открадната" от pinterest.Не ми се искаше да рискувам започвайки нещо за пръв път,да влагам собствено "творчество",за да не се окаже крайният резултат плачевен.Трябва да призная майсторството на руските майки,които публикуват работите си там.Бурни аплодисменти от моя страна,много идейни и сръчни.
Дълго преглеждах и обмислях,преди да се спра точно на това кубче.Исках да е нещо,което да има все пак подвижни части,но те да не са много,защото Борко все пак е малък.В същото време не исках и да е просто панделки,връвчици и  шарени платове.И така се спрях точно на това.
В отделните страни има малко движещи се части и все пак са контрастни,интересни и образователни,доколкото това се отнася за толкова малко дете.

Както и очаквах той се зарадва най-много на нещата,които могат да се слагат в уста-различни дървени топчета,рибки,халкички и прочие.


Това,което се оказа трудно е да се обезопасят достатъчно добре тези елементи,за да се избегнат инциденти.Наложи се всичко да пришия допълнително на  ръка отстрани в резервата,както и да завържа възли,за да се избегне измушване на връвчиците.


Добре,че момичетата в кинкалерията,от която пазаря бяха много търпеливи и любезни. Изтърпяха стоически всички издевателства от моя страна,за което много им благодаря.Дори вече замислям следващото:)
Притежателят каза "Да"!


2 коментара :